The Valley
  • Werk
  • Over ons
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
  • EN

Gouden Effie voor vijf jaar Hertog Jan campagne!

Amsterdam, gepubliceerd op: 02-11-2016

De Effie wordt ook wel de prijs der reclameprijzen genoemd. De jury beloont dat waar het vak zijn bestaan aan ontleent: creativiteit gecombineerd met effectiviteit. Wij zijn er dus bijzonder trots op dat wij er één mochten ontvangen, en dan nog wel de gouden Effie.

Het is een Effie in de (wat ons betreft) mooiste categorie: Merkcampagne. Een gouden Effie is de ultieme waardering voor onze communicatie inspanningen die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de groei van het merk Hertog Jan. En een bekroning van de bijzondere en succesvolle samenwerking tussen Hertog Jan en The Valley. Samen maken we al meer dan vijf jaar een echte omni channel campagne met commercials, websites, acties, promoties, activaties en soms zelfs nieuwe producten die laten zien waar het merk voor staat: Uit Liefde voor Bier.

Uit het rapport:

Een marktaandeelgroei van 6%, dat is bijna buitenaards. Een relatief klein merk dat tot zo’n sprong in staat is –tegen de dalende markttrend in-  dat is een mega prestatie. Hertog Jan is dicht bij zichzelf gebleven. De campagne is uitermate consistent over de jaren heen en toont overduidelijk aan dat merkbouw een langetermijn activiteit is.

Inmiddels werken we alweer hard aan nieuwe projecten voor Hertog Jan en onze andere klanten. Of die ook in de prijzen gaan vallen? De toekomst zal het leren.

Deel dit artikel via
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Laatste nieuws


Sultana-Dat-voelt-alweer-goed-
Nieuws16-04-2018

Sultana. Dat voelt alweer goed!

op-smaakexpeditie-met-hertog-jan-
Nieuws12-03-2018

Op smaakexpeditie met Hertog Jan

bey-is-here
Nieuws29-01-2018

Bey is here

the-valley-betrekt-nieuw-pand
Nieuws05-12-2017

The Valley betrekt nieuw pand

Terug naar het overzicht

The Valley | Isaäc Asscherpad 11 | 1096 BJ  Amsterdam | +31 20 451 51 51 | info@thevalley.nl