Amsterdam, gepubliceerd op: 05-05-2015
Sultana introduceert iets nieuws: Sultana VolGraan. Heerlijke volkorenbiscuits, rijk aan vezels uit haver en tarwe.
Zo lekker dat het heel makkelijk is om voor dit vezelrijke tussendoortje te kiezen. Toch is de keuze voor een vezelrijk tussendoortje zeker een applausje waard. Ook al vinden je collega's je een beetje apart. De commercial is de tweede in de nieuwe themacampagne "Voel je Happy" die The Valley samen met Sultana ontwikkelt. Naast deze TVC bestaat de introductiecampagne uit pre-rolls, outdoor en een facebookactivatie.
Credits
Opdrachtgever: United Biscuits
Klant: Lotte Oldemaat, Carlo Hagenaar, Fabian van Schie
Bureau: The Valley
Creative director: Krijn Smits
Creatie: Andrea Jansen, Astara Bakker, Nady Egelmeers
Account: Mariëtte Vermeulen, Judith Weijers
Strategie: Sytse Kooistra
Regie: Boris Booij
Productiemaatschappij: Artcore